- Ez nire adi-eran, nire aditzeko moduan. Honen arabera, era-aldaketa horixe litzateke, eran aldaketa, maneran, moduan; ez litzateke beraz erabatekoa baina bai, bideetan, (halako batean edo batzuetan) metodologian... Ez litzateke bada gutxi izango.
- Erabateko (=guztizkoa) aldaketa izateko ordea, nire iritziz, metodologian ez ezik teleologian ere (hezkuntzaren zertarakoetan) beharko luke, izan ere, hortxe legokee koska. Esango nuke, teleologia metodologiaren ezinbesteko propedeutika dela (pró=aurrez + paideutikós=irakaskuntza), eta beraz Pedagogiaren (=norabidea eskaini, eman, eraman...) ardatz-osagaia.
- Are, esan behar dut, nire iritziz teleologia batek halabeharrez antropologia bat (hazi gisa, zer da gizakia?, eta beraz zer giza-artea?; horrenbestez zertarako (telos) eta nola, zer bidez (meta-odos) hezi –hezkuntza- hazi hori?) eraman behar duela atxikita, zeinetik (hezkuntza) Politika bat ere ondorioztatu behar dugun. Baina, gaur egun zeinek egiten dizkio bere buruari -eta inguruari- galdera hauek (eskolan, unibertsitatean, gizartean, politikagintzan, enpresan…)?
Gai-txartelak
Askotariko Inteligentziak
(3)
Ebaluazioa
(5)
Erlijioa
(22)
Espiritualitatea
(14)
Euskal Herriko Historia
(13)
Euskara
(5)
Euskara Jatorrria
(1)
Filosofia
(20)
Hezkuntza
(72)
IKASKUNTZA
(57)
Ingelera
(1)
KOMUNITATEA
(2)
Konpetentziak
(43)
KOOPERATIBOA
(24)
Musika
(2)
Oikonomia
(22)
Paulo Freire
(4)
Pere Pujolas
(2)
POI
(2)
Politika
(34)
web-aplikazioak
(29)
2012/02/06
Eraldaketa ez ote da erabateko aldaketa?
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario